ویرایش عکس بهمن ماه 98

مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس قم از ساخت 20 فیلم کوتاه درباره کریمه اهل‌بیت(علیهاالسلام) تا دهه کرامت سال آینده خبر داد.
 

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه قم، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد صادقی آرمان، مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس قم پنجم بهمن ماه در دیدار مدیر و معاونان دانشکده صدا و سیمای استان قم با حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، به تعاملات و تفاهم‌نامه‌های منعقد شده میان آستان مقدس قم و دانشکده صدا سیمای استان قم اشاره نمود.

وی افزود:‌ تفاهم‌نامه همکاری میان آستان مقدس قم و دانشکده صدا سیما مرکز قم جهت تولید 20 فیلم کوتاه از سوی دانشکده و با نظارت آستان مقدس قم امضا شده است که این فیلم‌‌ها در دهه کرامت سال آینده برای اکران حاضر خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی آستان مقدس قم افزود: ‌در راستای تعمیق همکاری‌ها چند نفر ازمدیران و اعضای دانشکده صدا و سیما به صورت خدام رسانه‌ای آستان مقدس جذب شده‌اند که همکاری این تعداد با آستان خوب و مناسب بوده است.

وی اضافه کرد: آموزش تخصصی کارکنان رسانه‌ای آستان مقدس از سوی دانشکده صدا و سیما از دیگر همکاری‌های خوب آستان مقدس و دانشکده صدا و سیما می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در پایان با اشاره به اهمیت رسانه در فضای حرم مطهر حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)، پیشنهاد اختصاص تدوین پایان نامه در این موضوع را به مدیران و مسئولان دانشکده صدا و سیمای قم ارائه و اظهار داشت: اختصاص تدوین پایان‌نامه با موضوع ظرفیت‌های رسانه‌ای آستان مقدس می تواند فضای بیشتری را برای همکاری‌های دو جانبه ایجاد کند.

/7432/